Friday, January 20, 2017

Telekong Arafah Bythe4siblings


Assalamualaikum

Sekarang ni bukan sahaja fashion yang semakin berkembang, malah telekung juga seiring berkembang dengan lebih menarik design. Bagi aku tak salah untuk berbelanja lebih untuk sehelai telekung since kita pakai pun untuk berjumpa denganNya. Kalau kita boleh spent lebih untuk pakaian, why dont we spend to prayer veils pulak kan.

Telekung sekarang pun dah tak guna kain lycra yang jelas nampak bentuk badan. Sebagai contoh Telekung Arafah Bythe4siblings ini lebih mementing kesedarhanaan dan keselesaan. Kain yang digunakan kain jersey, material jenis ringan dan tak panas. Seriously memang sedap pakai, dan labuh berbanding telekung telekung yang aku pernah cuba. Yang paling best bahagian muka memang ngam dan adjustable disamping corak lace yang cantik.


Aku suka pilihan warna yang ini

Didatangkan dengan pelbagai warna menarik



Tengok kekemasan dikepalanya.. Simple tapi elegan

Apa yang paling best lagi??

Semestinya harganya yang sangat sangat sangat affordable setanding dengan kualitinya iaitu hanya RM65 sahaja. Aku review based on pengalaman pakai sebab aku pun ada satu memang duk ulang pakai yang itu sahaja. Boleh juga dibeli untuk hadiah perkahwinan ataupun hantaran, lagipun tak salah berbelanja untuk benda baik malah dapat pahala pula.

How to buy??

Instagram and Facebook : Bythe4siblings
Wasap : 0139163171
Thanks for read. Pen Off ☺

1 comment:

Norhayati Mohd Isa said...

Cantiknya telekung ni Acu..
Lembut jer warnanya..